wednesday

Såja, första jobbdagen på Plantagen på ett tag. Numera har vi öppet till klockan 21 på vardagar.
Jag hade glömt bort hur länge man faktiskt är där.
Jobbade mellan 3-21.5 men var inte hemma förens vid kvart i 10 ändå.
Duscha, BB och nattakiss med Sessan. Hinner inte mer.

Imorgon blir det bara Kollaskolan, inte dubbelt som idag.
STORstädning står på schemat, uschamej.
Ska se till att hinna med en långpromenad imorgon med, runt hela Kolla och hem. Nya favoritrundan.
Kanske kan få med en viss fröken Johansson och Lucas? :)

Jag är för övrigt helt såld på låten under. Me gusta, gusta! Massor av extrapoäng för att videon är så cool också. Första gången jag hörde den, så var den faktiskt rätt irriterande, men jag lyssnade ordentligt och nu älskar jag den. Cyklade skitfort till Plantagen med den i lurarna, om och om igen. Hihi.




Nej, nu ska jag stänga av datorn och gå ut.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0