monday

Önskelista:

Bricka från Day Home

---


Bord "Bjursta" från IKEA (tillsammans med svarta stolar i olika utföranden)

---


Rosmarin på stam som ska få bo i en sliten lerkruka i köket.

---



Och min älskade Sophora vill jag ju fortfarande ha tag i!
En tjej från Kungsblomman ska kolla lite extra, håller mina tummar och tår för att det ska finnas en planta eller två i Holland som kan få följa med hem till lilla Kungsbacka.



Jag har haft en bra dag i övrigt.
Sol på balkongen med finaste lilla Romeo.
En sväng till Kungsmässan, promenad i solen med hundar och fröken Johansson och lite ensamtid i soffan nu på kvällskvisten.
Jag börjar bli sådär jobbigt pigg, så jag ska nog hoppa i säng så fort Tobbe kommer hem!

Imorgon ska jag jobba dubbelt, Kollaskolan först och sen Valands Blomsterhandel.
Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0