monday

It's just another manic monday.

Helgen har gått fort. För fort som vanligt.
Lördagen spenderade jag på Lisebergs trädgårdsdagar tillsammans med mina fina vän Babette!
4 timmars strosande, Lisebergsbanan, kaffe och brända mandlar. Några blommor fick följa med hem också.
Blev inbjuden till hennes lya, där mannen Håkan och 2 apbarn underhöll mej i flera timmar.
Nybakat, nygrillat och massa skratt.
Tack för det!

Och senare på kvällen blev det Black Pearl med trevligt folk.
Det blev rätt sent.

Söndagen skulle jag egentligen jobba på Plantagen, men icke. Satt på Akuten hela dagen istället, av riktigt dumma skäl. På kvällen kom hela Tobbes familj + mina fina systrar. Bingolotto och 3rätters.

Imorse var jag riktigt trött när klockan ringde.
Men jag piggnade till på vägen hem. Att cykla i halv storm och motvind har liksom den effekten..
Började på Valands klockan 2 och slutade klockan 6. Jag ÄLSKAR det.  Jag önskar verkligen att jag kunde få jobba där varje dag!




glad tjockis med lisebergskanin




Nu ska jag se färdigt BB och dricka jordgubbssaft och sen nana kudden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!

2012-05-15 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0