friday

Om man ska namnge denna dag med ett enda ord, då får det allt bli: SOFFDAG.
Har faktiskt befunnit mej mest i soffan idag. Med småpauser som att gå ut med hunden, äta lite mat och gå till Hemköp. Inte mycket motion idag inte.
 
Igår tog jag inga tabletter alls. Kändes jäkligt skumt, och jag har gått hela dagen och undrat om jag har glömt något.
Jag har ätit 10 pyttesmå vita tabletter varje torsdag, i ja.. 5 år? Och inte nu.
Är ganska nervös faktiskt. Hur ska jag må när medicinen börjar gå ur kroppen?
Kommer jag ha ont eller blir det bättre? Oförändrat?
Jag vet ingenting, och uppenbarligen inte doktorerna heller. Det märkte jag på allt kliande i huvudet och stressade blickar på varandra igår serrö!
Ja ja.
 
 
Ikväll har Sophie varit här! Hon KÖRDE hit. Sketungen talade inte om för någon att hon hade haft uppkörning redan och teoriprovet klarades igår! GRATTIS igen Proppen!
Duktig tjej.
Nu är det bara jag kvar. Ångest? Ja en del. Tackar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0