sunday

Söndag. En vecka har redan gått, igen. För fort.
 
Har gjort noll denna helgen. Igår var vi nere i Åsa på kalas, men det var i stort sett det enda vi gjorde.
Tobbe var iväg på Frölundamatch och jag hade mys med Sara.
Idag gick vi inte upp innan 11 och har typ legat i soffan sen dess.
Slängt in en maskin tvätt, plockat lite. Slöglott på tv mest.
Matat mina fåglar också. Idag hängde jag upp 2 äpplen också, får se om dom tycker ja eller nej.
 
Nu ska jag klä på mej, går fortfarande i myskläder.
Denise kommer förbi och hämtar mina olivträd som ska få bo i mammas garage hela vintern, Sessan ska ut på promenix och så kommer Tobbes mamma kvart i 7 och hämtar mej.
Ännu en söndagkväll i Forsgläntans innebandyhall. Livet som innebandyfruga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0