thursday

Besök hos läkaren igår resulterade i sjukskrivning för vila, resten av veckan.
Firade därför med en trevlig liten sväng till Sahlgrenska. För ingenting kan få mej så glad som sjukhusdoft!

Var iaf på "konferens" idag, som dom så vackert kallar det. 10 läkare från olika ställen kommer in i ett undersökningsrum, där jag sitter utan byxor. (Kallt som attan var det idag)
Dom kliar sej lite i huvudet, kliar hakan och låter "hmm" allihopa. Efter lite kläm och böj och känn, så snackar dom läkartermer med varandra en stund innan dom kommer på, att ja just det ja, där sitter hon.
Då kommer översättningen.
Denna gången ska jag sluta med metotrexathe (cellgifterna) i 3 månader för att se om det blir skillnad, till sämre eller bättre.
För nu har ljushuvudena kommit på att jag kanske inte alls har KUTAN PAN som alla trott dom senaste 4 åren.
Suck.
Och HUDtanten ville att jag skulle kolla till henne, citat: "Så jag kan skära lite i dej, höhöhohohaha!"
Jaja.

Unnande mej iaf efteråt.
Lagerhouse och cubus! Plus en ny plånbok.
Nu är jag på tåget påväg hem.
Soffläge väntar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0