tuesday

Insåg nu att dom fortfarande inte har någon kvart-i-3-buss från Kungsbacka till Åsa, som det ALLTID har varit.
Har liksom aldrig gått någon då.
Men i min hjärna var det en självklarhet att idag, då skulle jag ta just den bussen för att hinna till tandläkaren!
Icke. Fick ringa och säga att jag blir liiiiiiite sen.
Ska bli förbannat skönt att laga detta jävla hål, hoppsan va jag har tröttnat.

Har bara hänt roliga satt hittills på min tisdag. Jobb 8.30-12.30 (oj så skoj) missat en busstur jag trodde fanns (oj så skoj) fryser i en sketen busskur (oj så skoj) and i have to peeeeeee, badly! Huvudvärken kommer smygandes.

Plus i kanten är ändå att det är inventering ikväll, på Plantagen. Finns typ 3 miljoner saker att räkna där.
Och alla får pizza! Inte jag. Pizza är blä.
Jag missar dessutom dr House på tv idag. Hm.
Behöver jag tillägga att jag har mens?

Utnämner denna dag till sämsta-tisdagen-hittills-i-mitt-liv.
Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0