friday

Igårkväll peppade jag mitt deppiga tänk med ett klick. Farligt. Nu är alltså en ny fin matta, från House Doctor, påväg hem till casa Regelbom/Westerberg. I love it.

---

Jobbig natt igår. Somnade inte förens runt 3 och var alltså död imorse när klocka ringde.
Hemska signal rakt in i örat på mej. Skär som en kniv.
Men jag var snabb. Snabb med påklädning, snabb med tandborstning, snabb med kissning av hund, snabb på cykeln. Däcken måste pumpas ja, just det.

Kollaskolan 8.30-12.30.
Snabb, återigen. Hem. Ombyte och ännu en kissning.
Givetvis rullar sej hundfan i bajs och måste panikduschas, snabbt, cirka 5 minuter innan jag börjar nästa skift.
Duscha duscha med smultrondiskmedel. Hund luktar åtminstone gott.
Nöjt blinkade hon åt mej efteråt.
Hur kan man vara sur på denna krulltott?

 

Nu är kvällen över. Övergår om några minuter till natt.
Tobbe sover.
Jag borde sova.
Plantagen needs me tomorrow.
Nu ska jag gå och lägga mej. Snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0