sunday

Om 2 timmar är jobbhelgen över.
Då ska direkt hem och slänga mej i soffan. Kroppen är helt tömd på energi för tillfället.
Måste få vila.
Nej förresten, jag måste ju packa också! Och vila kan jag ju göra måndag, tisdag och onsdag.
För då kommer jag befinna mej på avd. 115 reumatologen, Sahlgrenska.
Jag ser konstigt nog fram emot det.
Inte själv inläggningen, eller själva kontraströntgen osv, men att faktiskt inte göra någonting annat än just vila.
Jag har ju inte mycket annat val liksom.
Jag kan inte sätta igång med städning, eller gå ut med hunden i ösregnet, eller behöva vattna blommorna.
Hih, skönt.
Denise har varit snäll och laddat ner serier till mej också, så datorn ska med.
Stackars lilla Tobbe som inte kan spela tvspel när jag är borta, då vi använder datorn som rauter (stavning?) för att spela live. Moahaha!
Han får la städa.
 
---
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0