tuesday

Så, nu är hela minioperationen klar.
Jag är tillbaka på rummet, har sovit i 3 timmar pga tabletter som gjorde mej alldeless hög och snurrig.
Nu får jag gå upp och röra på mej och det verkar som om allt gått bra.
Doktorn var här nyss och talade om att dom inte hittade något konstigt alls på plåtarna.
Han kollade även det lilla hålet i ljumsken, och det såg bra ut. Inte blödigt eller läckt.
Så jag och mitt lilla plåster hoppas på att få åka hem i eftermiddag.
Mamma kommer sen, så vi får se.
Måste vila imorgon också, i vilket fall som helst.
Sjukhus bra, men hemma bäst.
 
---
 
Har plöjt igenom säsong 1 av Happy Endings, favoritserie alltså.
Tack Denise!
Har hunnit halvvägs på säsong 2, resten ska vi väl hinna med också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0