saturday

En bild säger mer än 1000 ord, är det inte så?
Igårkväll dog min tvättmaskin.
Jag kan ju alltid hoppas på att det var en plågsam död.
Den brann upp, typ.
Ett helt lass med nytvättad tvätt blev förstörd och luktar nu lite bränt.
Kommer ny maskin på onsdag, senast.
Skit.

---
Det är min jobbhelg!
Inventering är på G och jäklar va vi kämpar. Städar undan och räknar. Försöker komma fram i gångarna på lagret. Och när lagret är klart så ska hela butiken räknas också. Fun fun fun.
Har dessutom fått tjänstledigt ifrån kommunen hela september, för då ska jag jobba för heltid här på Plantagen.
Semestervikariat.
Kommer bli kul!

Nu är lunchen, ceasarsallad, uppäten.
Keep on counting, lite så.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0