wednesday

Såja. Halva veckan har gått.
Nästan 1 vecka sen jag var på sjukhuset.
Jag behöver inte äta mina cellgifter mer, som det verkar nu. Doktorn tyckte om att jag verkade må bra utan.
Dock hade inte alla provsvar kommit än, dels det hudprovsvaret från december, så jag har telefontid om 3 v.

Halvnöjd åkte jag hem.

Idag har vi ätit thaimat. Ingen ork för matlagning efter shopping.
Fick köpt termobrallor iaf, inför Stöten-resan på söndag.
En hel vecka i fjällen. Jag ska inte åka skidor, jag ska vara hemmafru åt 12 andra personer. Ska bli spännande!

Ikväll kommer Mia på Grötö. I love her!

Och jag ändrar och grejar i sovrummet.
Ni ska få se!
Sängstommen är såld! Satt på ben på sängen, bytt alla sängkläder. Hamrat ihop ett nytt sängbord, ja.
Får se om det blir samma i verkligheten, som i mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0