Fridas

Skön slapp fredag.
Jobb 8.30 - 12.30. Snabbt hem och byta om för att vara hos goaste kusinen på Drottning Blankas Frisörskola. Ny mörkare färg i håret och ett litet klipp. Nu sitter jag och tänker på om vi klippte för lite Amanda? ;)
Tack sötnos!

Vidare till Sara. Massa mys. Hundpromenad.
För kall promenad om ni frågar både mej och Sessan.

Nu ligger vi i soffan, jag och hunden, och tittar på landskamp.
Tobbe jobbar till 10, så jag har en hel ensamtimma kvar!
Tvättar, plockar, tänder ljus, tänkte plantera lite frön. Go kväll.

Jobbhelg väntar.
Sista helgen på länge där stängningstiden är 5. Nästa vecka är det klockan 7, och klockan 9 på vardagarna som gäller. Suck.

Kalasplanering pågår. Jag och Denise fyller ju år på tisdag. Kalas hos mamma. Kommer bli bra :)
Nisan har inte kommit på vad hon önskar sej tyvärr.
Jag har redan fått min present av henne. En grymt snygg poster "Guide to Manhattan". Är sjukt nöjd!

Nej. Nu ska jag njuta lite.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0